Get to know me better tag

2015



 
Hej på er! Som ni ser så har jag en helt ny bloggheader och bloggdesign, allting är nytt! Jag kände att bloggen såg så liten ut så jag har gjort den större och gett den en ny design. Om något ser tokigt ut så får ni gärna kommentera för det är inte lätt att göra en ny desin kan jag säga er, men det blir roligare att blogga med ny design. Jag har även slängt in en instagram widget på vänstra sidan så glöm inte att följa mig där, nataliesundstenHoppas ni gillar den nya bloggen, jag tänkte slänga in en get to know me better tag på samma gång. :) 
 

Vad heter du? Natalie Sundsten

Smeknamn?: Nata

Bor?: (Vörå, Österbotten, Finland)

Hur är du som person?: Glad, omtänksam, "sprallig", mot pratglada hållet vill jag vara.

Ögonfärg: Brun/grön

Bästavän?: Emma och Alexander

Född?: 10 september 1998

Studerar?:  studerar andra året till Närvårdare(3år).

Hårfärg: Blond

Favorit klädesplagg?: Mina svarta freddyjeans, för de sitter som en smäck

Favorit dryck? Coca cola, mumin limsa (smultron smak)

Favorit låt just nu? Russian ruolette, I know what you did last summer, Följ med mig hem

Favorit mat? Tacogömma, hamburgare, vårrullar och makaronilåda med ost.

Det senaste du köpte? En pollypåse, pringles och mumin limsa haha

Favorit färg? Marinblå och svart

Har du något djur? Ja, en katt som heter Lissie

Favorit parfym? VS-mango

Favorit lov/semester tid? Sommarlov 

Vill du gifta dig: Kanske..

Vilka länder har du varit i? Sverige, Finland

Pratar du något annat språk? Pratar svenska men studerar finska och engelska 

Hur många syskon har du? 2 systrar

Favorit affär? Har ingen favorit men går alltid till Gina tricot, Bik bok och H&M när jag shoppar

Favorit matställe? Pikku quattro, Dongnai och McDonalds

Favorit blogg? Kanske kissies.se

Favorit film? Lejonkungen 2, har ALLTID varit! Haha ♥

Favorit triologi?: The twilight saga

Favorit tv-serie? Pretty little liars och gossip girl

PC eller Mac? Jag funderar på att köpa mac!

Vad har du för mobil? Iphone 6 silver

Förhållande/singel?: Förhållande med Alexander i 1 år och 5 månader och 5 dagar

Drömyrke: Att jobba med bloggen

 




Frida

http://fridanyburgs.blogg.se

Fin ny header och design :)

Svar: Tack så mycket! :)
Natalie Sundsten


Helene

http://minttu.blo.gg/

Det blev jättefint!! :D

Svar: Åh, tack så mycket!! ^^
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?