This or that

2015



 
Gå ut med hemskt hår och fin makeup eller fint hår och utan smink?

Hmm.. jag väljer nog dålig hårdag med fin makeup eftersom det går att fixa till hemskt hår. Men jag har ändå varit supernoga med mitt hår, att volymen sitter rätt och att inget hår spärrar åt något håll. Så det var ett svårt val.

Raka av dina ögonbryn eller tappa dina ögonfransar?

Vilken mardröm. Men jag hade nog valt tappa ögonfransarna för det finns ju väldigt bra lösögonfransar nuförtiden som säkert kan efterlikna ens egna skulle jag tro.

Skulle du hellre vara tvungen att handla ditt smink på H&M eller från nätet resten av ditt liv?

Ja duu, H&M har fått ett ganska stort utbud men jag skulle nog välja nätet för det har ännu större.

Om du måste välja att måla dina naglar i bara neutrala färger eller färgglada färger resten av ditt liv, vilket väljer du?

Jag väljer helt klart neutrala färger.

 
Kjol eller klänning?

Klänning, det blir sötare då ^^

Väljer du hellre en ful klippning eller en ful solbränna?

Ful klippning. Det går alltid att rädda genom att sätta upp håret i en toffs eller knut.

Äta hemma eller äta ute?

Det beror på, jag förknippar godare mat ute så jag väljer nog det.

Skulle du hellre bli av med alla dina skor eller all din makeup?

Alla mina skor såklart, jag har knappt några par skor haha.

Mascara eller eyeliner?

Mascara, jag brukar inte använda eyeliner och det är för att då ser mina ögonfransar mindre ut och det är som att de skulle smälta ihop med eyelinern och då blir det inte bra.









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?