Tyck vad ni vill...

2015



 
...men jag tycker att detta är fel. På den senaste tiden så har jag varit med Alexander till City market i Stenhaga och sett på surfplattor. jag såg då att en surfplatta som jag var intresserad av var på rea och jag funderade direkt på att köpa den. Jag minns inte varför jag flyttade lite på den stora rea lappen men jag hade väl inget bättre för mig haha. "jånä" tänkte jag då. Där bakom den stora realappen så var en mindre lapp för samma produkt men där står det att dennes normala pris var exakt samma som på realappen, ja ni ser ju själv på bilden. Fast på realappen så stog det att den hade kostat 399€ före fast det stämde ju inte alls. 
 
I lördags så var jag till city market igen och då var realappen borta, men den kostade fortfarande 349€.
 
Jag bryr mig egentligen inte men tänkte dra upp det ändå för att varna er om att inte dras till något för att det är på rea, det kan lika bra vara det normala priset. Jag kände ju mig stressad för att hinna köpa den men sedan så blev jag ju lugn när jag såg att reapriset är samma som normala priset.
 
Det kan lika bra hända att det finns en vettig förklaring till det hela, men det såg verkligen inte ut så. Nåja, jag behöver inte skynda mig för att köpa den nu nr priset alltid är "på rea". Vad tycker ni själv då?
 



Det har hänt mig flera gånger.. När de ''säger'' att det är rea så är det egentligen int rea utan före så höjer de priset occh sen när rean kommer sänker de ner priset till originalpris! :)Det är iallafall nånting jag lärt mig när jag var på praktik.

Svar: Ahaa, det är på de viset :)
Natalie Sundsten


Henrietta

http://ettass.blogg.se

E nog 99% säker på att de handlar om att streckkoden måst va samma på erbjudande lappen som på vanliga så dom byter ut den :D ha sett dehä så många gånger så de e nog de de handlar om säkert XD







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?