Detta tycker jag om hårinpackningen...

2015



Minns ni när jag hade köpt denhär för några veckor sedan? Jag skrev att jag kommer lägga in ett inlägg om vad jag tyckte om den. Och nu ska ni allt få höra!
 
Jag ångrar INTE en endaste sekund på att jag köpte en halv liter!! Jag kommer nog aldrig att köpa någon annan hårinpackning, denhär är perfekt. Redan efter första användningen så blev mitt hår som nytt igen, man kändes nyklippt! Ni vet den känslan i hårtopparna när allt slitet är borta och håret känns tjockt och mjukt när man har varit till frisören, så känns det efter 7 minuter av macadamias hårmask! Jag använder den en eller två gånger i veckan och håret blir så tjockt och mjuk. Jag hittar inget negativt med den förutom att om man inte tvättar bort det bra från hårbottnen så börjar håret se lite flåttigt ut.
Tveka inte, gå direkt hit!---> http://sv.hajuvesi.fi/harvard/macadamia-natural-oil/macadamia-natural-oil-deep-repair-masque
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?