Always find my way back home

2015



Vi kom hem igår halv 4 på natten! Så jag sovde i Petalax och idag vaknade jag och Alexander 3 tiden. Vi har suttit och spelat ett android spel. Angry birds epic heter det och vi är helt beroende,haha! Det började med att Alexanders brors son som är 5 år spelade det och sedan laddade Alexander ner det och därefter såg det ändå ganska roligt ut. Haha, jag gilalr inte angry birds sådär allmänt, jag ogillade det vanliga angrybirds spelet mycket. 
 
Nåja, nu ska ni få se lite shopping! Jag har haft en underbar resa och hoppas på att åka dit i sommar igen! 
Dollar store hann stänga så det var inte så lyckat.
Alexanders brors dotter
1 kg lösgodis för 19,90 kr - man bara OOJJJJ!
Carlings - norm. 249,9 kr 50 % rea
Gina tricot - norm.99,9 kr 50 % rea
Gina tricot norm.199 kr 50 €rea
Gina tricot - norm.149.9 kr? 50 % rea
H&M - kostade 75 kr
Julklapp av Alexanders brors familj
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?