Hälsningar från Piteå!

2015



Hej! Har det super bra här i Sverige! I torsdags när jag skrev att det skulle ta 8 timmar med pauser så det tog 12 timmar hahah! Som tur så blev det en timme tidigare när vi kom över gränsen i Haparanda. Nåja men igår så körde vi in till Luleå och shoppade, men började få panik för hittade aldrig någonting. Men en tröja och strumpor köpte jag haha, och skittles! Jag kände på mig att jag skulle hitta mera i Piteå för även fast det är likadana butiker så hittade jag mycket mera i Piteå än Luleå i somras.
 
Idag så for vi in till Piteå centrum, och vi hann shoppa i en timme så hann bara gå snabbt igenom gina och h&m men på det så ittade jag 4 tröjor hah. Så det måste ju betyda att det hinner ta slut fortare i Luleå. Så om ni är tveksammare på butikerna så välj Piteå hahah. Imorgon åker vi hem.
 
Nu ska jag och Alexander gå ut med två hundar och sedan äta fruktsallad! Så vi hörs med shopping bilder när jag kommer till Finland på måndag eller så på tisdag. Ha det gött!
 
 
 
 
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?