Inköp från Umeå

2015



¨      Shorts:89kr //Skarf:99kr //Sockor:95kr
 
Alla inköpen är från New Yorker! Idag så har jag jobbat från morgonen och när jag kom hem så märkte jag att mitt ansikte var lite rött. Jag provade med vattenångbad och sedan en bassalva i ansiktet och då blev det genast bättre. Anledningen till att ansiktet var lite rödare än vanligt så är nog för att jag har så många olika ansiktsrengöringar och ansiktskrämer som jag använder. Alla är öppnade och jag använder de lite som jag tycker, och då hinner inte ansiktet vänja sig vid något. Vid långvarigt användande av detta (om det är starka produkter) så blir hyn i obalans. Om hyn är i obalans så uppkommer finnar, porer, rodnad, sebum olja osv. lättare. Men det behöver ju förstås inte hända alla men jag har torr hy så...hmm.. kanske man skulle göra ett inlägg om detta?



marianorrgard

http://www.marvelicious.blogg.se

oh, jag älskar New Yorker, de har så prisvärda saker och det har varit bra kvalité på det jag köpt därifrån hittills! :)

Svar: Ahaa, hoppas de saker som jag köpt också har bra kvalite! :)
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?