Över till Umeå och tillbaka

2015



 
 
Hej! Jag hade en jättebra resa till Umeå igår! Jag fick shoppat mig ett par pyjamasshorts, två bh:ar, godis, skarf och sockor. Jag behöver ju ingenting så allt detta handlade jag från min favoritbutik New Yorker. På båtvägen hem så åt vi på skärgårdsbufee, mums!
Jag hade köpt en Loka (kolsyrat vatten med några touchar av smak) i Umeå, och när jag skulle skruva upp korken så tittatde jag åt ett annat håll för några sekunder, och när jag tittade tillbaka så sprutade Lokan som en fontän över golvet och mig i cafeterian. HAHA dessutom så satt jag i Alexanders famn så ha blev också blöt, vilken tur att det inte blev kladdigt. 
Annars så är jag riktigt nöjd med resan! Nu väntar bara en jobbig arbetsvecka med 1 dag ledigt på 10 dagar..
 



marianorrgard

http://www.marvelicious.blogg.se

Skittles är bland det godaste som finns! :)

Svar: Absolut! ;)
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?