Årets första photoshoot

2015



Jacka: H&M ¦ Tröja: Gina Tricot ¦ Jeans: Dr Denim (Nelly.com) ¦ Skor: Mekka 
(Fotograf: lillasyster,9 år.)
 
Igår gjordes årets försa photoshoot! Idag har jag fått sålt ett par skor, så nu är jag nöjd. Jag börjar ju fundera på att sälja mera saker men jag har svårt att släppa taget om min saker,haha. Idag är min sista lediga dag, jag jobbar från 13-21 imorgon och på lördag 07-13:30, men jag hinner bra i tid till midsommarfesten i Fagerö så inget viktigt blir missat för min del. ATM så städar jag mitt rum och nu ska jag lägga på Zara larssons nya låt Lush Life. Ikväll händer inget speciellt förutom att se på one three hill. Vad ska ni göra i midsommar?



Irini

http://irinis.blogg.se

den låten är såå bra! och snygg outfit :)

Svar: Jaa visst är den, tack så mycket! :)
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?