Detta ska bli nytt i min garderob!

2015



 
Playsuits

White lace romper, €30 / Chiffon romper, €16 / NLY Trend white jumpsuit, €39
 
Jag valde ut tre playsuits/jumpsuits som föll mig i smaken. Efter att jag har sett på Ex on the beach så blev jag riktigt taggad på sommaren och tunna snygga plagg. Jag söker redan online på playsuits som jag kan köpa. Jag har aldrig gillat playsuits förut, det är nog eftersom det inte är populärt här i trakten. Men allt fler har börjat använda dem har jag sett så jag ska också slå till. Men jag har lite beslutsångest på en blommig eller inte blommig playsuit. Kanske jag ska köpa både och? Vad tycker ni om dessa, är det snyggt?
 
 



therese

http://nouw.com/thereselindlof

Alla är jättesnygga!!

Svar: Va kul att du tkr det! :)
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?