Ny produkt!

2015



Doves summerglow fungerar som en brun utan sol fast med halv effekt. Om en riktig brun utan sol ger 100 % brun färg så ger denna lotion 50 % brun färg. Av alla som jag har testat (LÄNK) så luktar denhär godast av dem alla. Jag har bara testat den en gång än så länge men den obligatoriska  BUS lukten(som luktar äckligt) var väldigt svag så jag gillar verkligen denhär. 
 
ALLA brun utan sol produkter har en gemensam doft som antingen är stark/svag (beror på produkterna) och det är eftersom att när sockerämnet (DHA), som finns i produkterna, reagerar med aminosyrorna i vår huds yttersta lager så tar våra döda hudceller (som vi har i lagret) och gör en kemisk reaktion. Ni vet ju att döda hudceller faller bort och när det har fallit bort efter ca 6 dagar så försvinner färgen. Om man ångrar sin BUS färg så finns det BUS remover eller så kan du skrubba bort den med peeling. 
 
Priset var runt 6 €/ 60 kr och jag köpte min vid citymarket i Vasa. Jag tycker att alla som fortfarande väntar på sommarens varma solstrålar men aldrig ser de komma, bör köpa Doves summerglow! Var ska annars solbrännan komma ifrån? ;)
 
Detta är ju ett säkert sätt att bli brun. Du slipper risker för hudcancer och åldras i förtid. (y)



Använder också den! Försöker undvika att sola eftersom jag har jättekänslig hud och bränner mej lätt, men vill ju inte va nån blekfis heller... Gillar den också för att den gradvis bygger upp färgen så man int BOOM över en natt blir megabrun :)

Svar: Jaa samma här, jag bränner mig också lät! Så sant :)
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?