Blev utlåst i 5 h

2015



Idag slutade vi 11:30 från skolan och såklart så hade jag låst ut mig med nycklen i rummet. Min rumskompis hade åkt hem och internats personalen som har en extra nykel så skulle först komma kl. 16:30. Så det blev 5 timmars väntan i köket. Satt och spelade kortspel med Jenna och Emma hela tiden tills de skulle åka till Sundom. Så då blev det tråkigt men Lassfolk kom till mig då och så fortsatte vi att spela kort haha. Sen kom IP och låste upp dörren åt mig och resten av flickorna kom hem. Så vi fortsatte att spela kort, haha vilken tur att jag tog med kortspel till internatet!
Skönt med fredag imorgon, då får jag äntligen träffa Alexander! Men går ända till klockan 4 i skolan så not so fun.








ɑ n n i k ɑ

http://blogofphoto.webblogg.se

Gott!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?