Ni gör mig lycklig ♥

2015



Två sötnosar. Träffade dem i höst. Vi går i samma klass. Vi har samma humor. Vi litar på varandra. Vi är fullt bekväma med varandra. Vi läser läxor tillsammans. Vi äter mat tillsammans. Vi umgås 24/7. Vi tröttnar inte på varandra. Vi fungerar att vara 3 som gäng. Jag älskar er Emma och Jenna ♥
 
I höst när jag kom till den nya yrkesskolan så var jag fullt orolig för att hitta vänskap. Jag ville så gärna få en bra start och slippa allt drama. Efter att ha lärt känna flickorna i klassen en efter en så tog det en period att fastna med någon. Ångrar inte en sekund att jag satte mig bredvid dig Jenna i kombi. Högstadie tiden har förändrat mig till en dåligare och bättre person men jag har lärt mig av alla mina misstag. Men man kan inte förändra sig hur som helst för att passa in dit man vill, man måste fortsätta att vara sig själv för då hittar man rätt tillslut♥ 
 
 
 



Jennaa

Va due golli nataa!!
Poss, lav juuu<3







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?