Välkommen till Finland♥

2015



Idag slutade vi halv 12 i skolan, det var ärtsoppa till lunch,nami! Efter klockan 13 så åkte jag med min lärare till dagiset som jag var på praktik vid i Vörå. Vi skulle gå igenom yrkesprovet, men det blev en 3:a så kunde inte bli nöjdare! Sen tänkte jag börja gråta när jag träffade alla barnen, det var så himla underbart! Barnen blev så glada och visade åt mig när de hade tappat någon mjölk tand och om någon fyllt år♥ Jag vill så gärna jobba på dagis nu! Sen så åkte jag hem och min kusin Ida och min morbror hade kommit till Finland från Sverige så jag var och hälsade på dem också, har saknat Ida sååå mycket!♥ Sen tog jag bussen tillbaka till internatet men den gick inte via internatet så Emma fick hämta mig från Vasa centrum, hehe. Jag har börjat se på one three hill nu och den blonda pojken får mig att vilja fortsätta se hahaha.
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?