At The Minute

2015



Idag slutade vi klockan 14 och nu är vi lediga till måndag. Ikväll ska jag bara ta det lungt och redigera i bloggen, se på serie och äta Polly godis.
Imorgon ska jag gå till mormor och gräva lite i rabatterna åt henne. 
På fredag så ska jag åka till dagiset som jag var på praktik hos och ge glassen jag aldrig hann ge åt barnen och leka med dem en stund. Jag åker dit 09:30 och sen är jag väl till 15 tiden kanske.
Åminne ihelg med gomsigoos Emma♥
 
Jag gick just ut och fotograferade vädret ATM, jag har aldrig älskat att se grönt förut, men denna vår är amazing! Det har blivit grönt så himla snabbt, även om det regnar en hel del så är det såå värt det!
 
 
 



Susanna Maria

http://www.oslofru.com

Så grönt och fint :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?