My sunglasses

2015



Hälften av mina solglasögon har bara ett skaft och det är riktigt synd. För de råkar vara alla de till vänster, men jag ska köpa ett superlim och limma tillbaka det!  Jag gillar verkligen modellen som de till vänster är, ett par ljusrosa av den skulle vara perfekt! Mina favoriter är nog pilotglasögonen i mitten och båda fake Ray Ban glasögonen. Men jag har nog för många solglasögon, eller? Hur många har ni? :)
 
Btw. Det gick hur bra som helst att färga roten med avfärgning! Ett billigt och bra sätt som rekommenderas nu från mig. Resultatet blev samma färg som resten av mitt hår, det hela började nu se väldigt ljust ut. Nu fattas bara en ordentlig solbränna så är jag nöjd! I österbotten så blir det soligt på TORSDAG.
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?