Billiga jul/nyårsklänningar

2015



 
1.Svart klänning / 2.Skate klänning / 3.Bodycon klänning
 
 
4.Ärmad klänning / 5.Low back klänning / 6.V-metal klänning
 
Det är så att det är en riktigt saftig rea hos nelly och jag har hittat 6 stycken godingar för ett billigt pris. Min favorit är nummer 2 eftersom att den liknar den klänning som Saga Scott hade på sig i PH förra året och den var perfekt. Alla är ju såklart fina på sina sätt, men nummer 2 skulle jag mer än gärna ha klickat hem! Nummer 6 var lite dyrare än de andra men riktigt snygg. Jag försöker att sätta stopp när det gäller att handla klänningar eftersom de inte blir någon användning av dem fast annars skulle jag ha köpt hem en till julafton eller som nyårsklänning! ♥
 
Jag försökte vända dygnet uppochner genom att stanna uppe till klockan 5 i natt, det gick inte längre än det haha. Jag har nämligen nattskift ikväll från klockan 21-07 och jag ska ta bussen till Vasa klockan 3 tiden imorgon, få se om jag orkar mig upp. Imorse vaknade jag kl.13 så det ska väl gå, hehe. Jag blir riktigt irriterad på att snön ska lägga sig här i ett tjoooockt lager och sen smältar det bort och lämnar klott och slask efter sig...suck.



zaisha

http://zaisha.blogg.se

den andra klänningen är superfin :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?