Black weekend

2015



 
Hej! Ni vet väl att det inte bara var black friday igår, det är även black friday hela helgen!Igår var jag till Vasa och gick igenom några butiker med Emma men jag hade inte mycket tid på mig så jag hann bara igenom några. Klockan 18 tiden så kom jag till Petalax med buss och gick med Alexanders mamma på julöppningen. 
 
Idag så är allt underbart när jag fick vakna upp bredvid den bästa killen i världen.♥ Snart ska jag göra mig i ordning inför Vasa shopping + bio. Vi ska åka och se på "the hunger games part 2" och jag är riktigt taggad! Jag kommer att köpa en väldigt dyr grej så det får ni se imorgon. Efter bion och shoppingen så ska vi till Alexanders kompis inflyttningsfest så kommer inte hinna blogga ikväll.
 
Jag har glömt min datorladdare så det kan bli knepigt med uppdateringen, fast Alexander är den snällaste och kommer låna ut sin dator till mig, hihi. Hoppas ni får en trevlig helg och se till att handla massor med julklappar medan det är REA! 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?