Ett måste till vintern

2015



 
 
 
 
 
Här har ni några saker som jag tycker är ett måste till vintern. Jag får väldigt lätt spruckna läppar så därför tycker jag att det är viktigt med ett läppbalsam, jag använder ett från BikBok med smaken kokos. Det är väldigt stort och räcker därför väldigt länge. När det kommer till ansiktet så blir jag väldigt torr lite var som helst, så då blir jag alltid tvungen att köpa en fetare ansiktskräm. Jag brukar köpa någon från apoteket med vitamin A i sig. Jag har börjat bli galen i håroljor, haha. Men håret behöver också ompysslas, så ni får inte glömma att använda er av en hårolja. Det är ju jätte viktigt att ha mössa utomhus nu när kylan tar över, se till att den täcker öronen! När jag talar om mysbelysning så menar jag 10 "lampbollar" som är kopplade i en slinga som man kan hänga upp på väggen eller små ljus (som man brukar ha i granen) som är i en slinga. Det behövs verkligen. Sist men INTE minst, en tv-serie. Alla behöver en serie som man kan ligga inne och titta på när det är för kallt för att gå ut, så se till att hitta en bra serie och se dessutom till att fastna för den.
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?