GALA biljett, check!

2015



 
Nu har jag äntligen skaffat biljett till galan som är den kommande lördagen och jag längtar såå. Jag har helt glömt bort att berätta att jag varit och klippt av några cm från håret, syrran klippte även Beyonce frisyr åt mig, dock vet jag inte hur bra det syns mennn.I helg så har jag umgåtts med min älskade pojkvän Alexander och min lillasyster har fotat oss, vilket ska bli kul att visa er bilderna på sedan. Hos Alexanders så har det varit kalas och vi avslutade vår Twilight-triologi, lucky me som fick honom att se på alla 5 filmerna med mig. Jag har sett några av filmerna på bio och hemma förut men de är fortfarande lika bra, åååh jag blir så sugen på att skriva en fortsättning eller skriva en helt egen roman! Imorgon börjar jag klockan 13 och därefter är jag ledig tisdag & onsdag, vilket kommer bli riktigt skönt + då hinner jag ta ett stadigare grepp om bloggen. Hoppas ni har haft en bra helg!
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?