Hon tände eld på mina ögonfransar

2015



 
 
Haha oj vet ni vad! I lördags när det var halloween så var vi alla tjejer först hos Jennys och sedan tog vi taxi till Vassor och festade där. När vi väl hade varit där en stund så höll min vän i en tändare och hon höll den lite för nära mig...ett två tre så ser jag bara orange i ena ögat och känner hur mina ögonfransar bränner och hur mitt hår sprakar. Haha som tur var så var jag snabb och hann släcka glöden i håret och fransarna innan allt "rök upp i rök" men tyvärr så har halva längden på ögonfransarna bränts bort och håret blev kortare, men äh, det växer väl ut igen? Jag ska ta mig en klippning iallafall nästa vecka nu när syrran har kommit hem från Natasha Stockholms praktiken så då kanske håret mår bättre. Nej men tänk er om jag skulle ha blivit blind...
 
Idag hade jag matte omtagning och det gick riktigt bra! Praktiska provet gick däremot inte bra men det får jag nog fixat innan praktiken nästa vecka. Snart blir det dags för Tammerfors med klassen, ska bli så kul att åka till New Yorker i Idea park!
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?