Julklappar till henne

2015



 
Det ska börjas i tid, eller hur? Här har jag lagt ihop ett collage med tips på julklappar åt din flickvän, kompis, syster eller din mamma. En necessär, choklad, nagellack, hårolja, hårinpackning, pengar, doftljus, produkter från the body shop ( body butter, handkräm, bodymist, läppbalsam eller skrubbvantar) och smycken skulle jag gärna ta emot. Detta är saker som finns i billiga varianter och dyrare så därför tycker jag att det blir riktigt bra!
 
Något som jag inte hade med i collaget var dehär förpackningar som brukar innehålla typ (handkräm, duschtvål, bodylotion). De brukar säljas överallt i Anttila, Citymarket, H&M osv. och det är en riktigt bra julklapp till t.ex. mamsen. 
 
Glöm inte att kika in senare någon dag när jag tipsar om julklappar till HONOM! Ha det bra! :)








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?