Julklappar till HONOM

2015



 
 
Det är bra att börja i tid med julklapparna om man vill beställa något, speciellt om man beställer från ebay där det brukar ta mellan 26-30 dagar innan man får sin vara. Nu har jag gjort ett collage med julklappar till pojkvännen, brodern, kompisen eller papsen. Så gott som allting här så hittar man i Vasa. En till sak jag nyss kom på är en vindruteskrapare till bilen, ni vet när det har kommit is på rutorna så vad är då bättre än en riktigt bra isskrapare med borste på andra ändan. 
 
Om ni vill ha en del 2 på julklappar till henne eller honom så kommentera bara :)
 
 



Anonym

del 2 :)


Anonym

sätt in fler tips på julklappar till honom!! jag har verkligen problem med vad jag skall köpa åt mina killkompisar och speciellt min pojkvän :/ och julen börjar ju dessutom närma sig.

Svar: Inlägg med del 2 är gjort, det publiceras om någon dag :)
Natalie Sundsten


Mikaela

http://orsin.blogg.se

Min lillebror brukar alltid få lite snygga kläder av mig :P

Svar: Ja det kan ju vara bra att passa på att ge som julklapp :D
Natalie Sundsten


Annsoh

http://annsoh.forme.se

bra tips!!

Svar: Tack så mkt :)
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?