SH14A-2015

2015



 
 
Det här är enda gången i hela mitt liv som jag har varit helt okej med ett skolfoto, jag har alltid hatat dem haha. Ja men gissa vad nudå. Jag hade gått in via min kod på deras hemsida och valt det rätta fotot och tryckt på "spara" men vad i hela världen skulle jag då förstå att trycka på "bekräfta"? Just så, fel foto kom och besvikelsen bara svepte över mig. Jag orkade inte vara besviken då så jag tog kontakt med fotoförlaget och bad om att få ett annat porträttfoto och lucky me så sände de de andra två porträttfotonen! Jag har fått de först nu så därför får ni se dem såhär sent, men efter att de andra två fotonen hade kommit så kunde jag inte bestämma mig haha, tillslut var det bara att blunda och peka.
 
Nu har jag fått skaffat mig company till GALAN 2015, ska bli så himla kul! Jag har praktik samma dag och dagen efter men det råkade sig passa perfekt, så idag är jag glad.








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?