Sista november helgen

2015



 
 
 
 
 
 
Har nu varit på två julöppningar, ena i Petalax och ena i Vasa. Jag lovade ju att visa er någonting dyrt som jag skulle köpa men nu var Gigantti stängt båda dagarna just för att jag kom för sent så det får bli om två veckor istället. Jag hittade mig bara en tröja från Gina Tricot för ca 10 €, den var på 30 % rea, yey. Jag var och åt mat på Bock's innan bion och då beställde jag och Alexander varsin hamburgare. Den var först riktigt god men jag började må illa av den senare. Jag vet inte om det var någonting i den som jag inte gillade eller vad det nu var men jag kommer nog inte att gå dit mera, hehe. Men dock så var det ett riktigt mysigt ställe! Filmen "The hunger games part 2" var super bra och tillochmed läskig haha. Julklappar har jag fått mig handlat så jag är rätt så nöjd!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?