Brandvarnare och haters

2015



 
 
Igår när jag skulle värma upp ett batongbröd i ugnen så började brandvarnaren gå. Haha eftersom vi bor på internat så visste jag ju inte om det skulle gå direkt till internatspersonalen eller brandstation. Haha som tur så gjorde det inte det men det höga ljudet var ju inte så trevligt. Vi skruvade upp den runda varnaren och tog ut batterierna så då slutade det, haha bara ett litet tips till er om det händer. 
 
Idag gör jag som jag gör varje dag. Jag sitter vid datorn och bloggar, talar med min rumskompis Emma och läser bloggar. Jag brukar ju inte läsa bloggar, jag följer ingen blogg så att säga. Men jag har börjat titta in mer regelbundet hos bloggar nu och dessutom börjat se på deras youtube videor. 
 
Imorgon är det fredag och då får jag äntligen träffa min saknade pojkvän Alexander! Jag kommer ha så drygt efter honom när han åker in till militären i januari. Jag kommer väldigt bra överens med Alexander måste jag säga och även fast jag bodde hos honom i en månad så saknar jag honom lika mycket som alltid. Jag har nog aldrig haft så många som vill förstöra mitt förhållande som med Alexander. Men jag är så tacksam över att ingen av oss bryr oss, vi tycker båda att sålänge vi vill vara med varandra så spelar det ingen roll vad andra tycker. Jag skulle gärna berätta hur det har blivit så att det finns folk som inte vill att vi ska vara med varandra men det kan jag inte, vill ju inte förvärra det hela. Men tiden läker och snart orkar nog människorna inte hata mera, för vi planerar inte att göra slut. :)
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?