Handkrämen som håller sina löften

2015



Denna handkräm av Vaseline har jag använt nu i över 1 år. Jag brukar ha riktigt dåliga naglar men med denhär krämen så har jag fått mycket starkare naglar. Den luktar jätte gott och jag brukar ha med den till skolan och på lektionerna när läraren bara står och pratar så brukar jag smörja in händerna och naglarna med denna. Så jag smörjer händerna ca 3 ggr per dag och jag märkte skillnad på mina naglar redan efter en vecka. Jag fattar inte varför jag inte har tipsat om den här produkten tidigare, den är super! Nu minns jag inte riktigt vad den kostar men jag är ganska säker på att den var under 5 €.
 
Om ni inte vill köpa den men ändå ha starkare och snyggare naglar så kan jag ge er ett litet tips. Smörj in naglarna och nagelbanden innan du går och lägger dig på kvällarna med matolja/olivolja så ska du få se på bättre naglar!



Tror jag haft denna som yngre, gillade också doften och tyckte den kändes bra att smörja in med :)

Svar: Ja, den är faktiskt bra! :)
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?