Japp, jag följer trenden

2015



 
Igår slutade jag klockan 14 och tog därefter helg. När jag väl tagit bussen hem till Vörå så svängde jag snabbt in via S-market och handlade denna goding. Nu är det så att jag har sett denna produkt på 3 olika bloggar och hos min bästa vän, så den måste ju vara speciell (ursäkta den dåliga kvaliten). 
 
Det är ju ingen vanlig rengörings produkt. Det är så att man inte behöver tvätta bort det efter att man har lagt produkten på en bomullspadd och dragit några gånger i ansiktet. Då är det bara att smörja in huden med en ansiktskräm. Jag brukar använda 3 bomullspaddar åt gången så att jag inte förflyttar smutsen vidare till andra delar av ansiktet. Flaskan var väldigt dyr, ca 7 € i Vörå. Jag skulle rekommendera flaskan till er som är för lata för att gå ända till badrummet och börja klotta med vatten. Haha.
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?