Monday it is

2015



 
Måndag igen och jag sitter och lyssnar på Stitches - Shawn Mendes vid internatet. Igår så såg jag på filmen Paper town med Alexander och den var faktiskt riktigt bra. Jag tycker ni alla borde ta och se på trailern i alla fall och därefter bestämma er. Nu ska jag ta och se på den nya filmen Pixels, har ni sett den? Jag tänkte se den på popcorn time, det är en sida man laddar ner helt gratis och där hittar man de senaste filmerna! Det är bättre än swefilmer tycker jag. Jag skulle verkligen behöva en ny hårolja, inte råkar du ha några bra erfarenheter?
 
                     



Anonym

Maria Nila's argan oil, soft är underbar i håret och doftar magiskt!

Svar: Tack så mycket för tipset, ska kolla upp den direkt! :)
Natalie Sundsten


-

Är det svensk text på popcorn time? ^^

Svar: Man kan välja bland en massa olika undertexter. De flesta har svensk text :)
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?