One tree hill

2015



 
 
Det tog mig över ett år att se ut hela serien med 9 säsonger, men nu är allt sett. Det har varit en serie med heta killar, drama, action, romantik osv. Jag skulle rekommendera denna serie till er som vill ha något att fördriva tiden med och kanske har något problem, kanske kärleksproblem? För denna serie är full med quotes som får en att tänka efter. Jag önskar att jag skulle ha sett serien i högstadiet för det var där allting började, lyckan & sorgen. Så OTH skulle verkligen ha hjälpt mig där med mycket.
 
Jag trodde först att det var vuxna det handlar om med tanke på klädstilen deras på denna bild. Men det var verkligen INTE så, däremot så växer de upp till vuxna sedan och det var verkligen kul att få hänga med i svängarna där. Det hinner hända så mycket på 9 säsonger så jag tyckte den var riktigt bra!
 
Psst! PLL fortsätter igen 12 Januari 2016 på ABC family. Så jag antar att vi kan se det dagen efter vid dreamfilm.org kanske?








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?