Put blue in black

2015



Put blue in black
 
 
Läderjackan / Pälsjackan / Kappan / Ögonpalett / NYXögonskugga
 
Efter att min vän Emelie hade gjort en brudsminkning på sig själv och använt sig av blå ögonskugga blev jag kär i hennes ögon. Haha nejmen det var supersnyggt, det matchade hennes isblåa ögon perfekt! Jag var bara tvungen att göra ihop ett collage, för med en snygg svart jacka och en blå ögonsminkning så kommer du att bli j*kligt snygg. Med den blåa ögonpaletten så kan du nyansera dig till mörkare blå eller ljusare blå, vilket blir jätte kul. Jag måste verkligen köpa denna NYX ögonskuggan, en ljus och fin blå färg som inte sticks ut för mycket. Jackorna var verkligen inte heller dyra, jätte billig var läderjackan! Jag har faktiskt funderat på att köpa en pälsjacka hmm..
 
↑ Allting från nelly.com ↑



Emelie

Haha nee va gulli due 😊 Du får no gärna kom som modell nästa gång vi har 😉

Svar: He sku va na ^^
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?