Förhandspresenter

2015



I övermorgon så är det min riktigt födelsedag till 17 år, men jag har redan fått present av Alexanders mamma. Jag älskar verkligen det jag fick, precis vad jag behövde! I lördas så kom farmor och mormor med presenter åt mig också, det var mest pengar. Det senaste matteprovet och finskaprovet så fick varsin 4 så det blir nya tag nu. Jag har inte bara kombi att ta tag i, utan läser även hälsokunskap på aftis i Vasa. Men jag tar det på distans. I söndags så var jag med Alexander till det nya loppiset Combo, men vi hittade ingenting. Det var jätte mycket att gå igenom och mest småbarns saker och annat som inte intresserar en ungdom som jag, haha.
 
Jag bor ännu hos Alexanders och det går oväntat bra, det går t.o.m. bättre än jag förväntat mig. Jag kom just på att jag har glömt bort one tree hill, haha den serien måste jag ju också se färdigt!
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?