Snygga tröjor till hösten

2015



 
Zealand Knit / Walkover Cardigan / Deal L/S Tee / Solid Lovely Knit Jacket / Julianna Sweater
-
Jag har lagt ihop ett kollage med kläder från nelly.com, via blogfame. Här är 5 snygga tröjor som är lite varmare och passar att ha till hösten. Jag gillar starkt den mörkblåa Odd Molly tröjan, den skulle sitta fint att ha nu!
 
Nu är det slut på kombiperioden, som tur. Nu börjar lättare dagar med närvårdarstudier. Detta har nog varit den värsta skolstarten i mitt liv, jag har lyckats att bli underkänd i precis ALLA prov hittills (4 st). Och det är två matte och två finska, jag har ändå inte så lätta tider framför mig, haha. Idag var jag till GW gallerian i Vasa en sväng för att se om jag skulle hitta något, men nopenope. Men så småningom så börjar väl vinterjackorna komma fram i butikerna, eller vad tror ni?








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?