April-outfit photoshoot

2016



 
Jacka: Aukia / Byxor: GinaTricot / Skor: Nelly.com / Topp: BikBok
 
Ni fick se många bilder nu, men så går det när man fotar allt för många och måste välja haha. Det börjar bli jätte länge sedan jag tog såna här "outfit photoshoots", men nu får det bli dags igen. Bakgrunden är ju inte den snyggaste, men jag skrev ju i förra inlägget varför jag valde denna bakgrund :). 
 
Jag kom ur duschen för en stund sedan så har inte hunnit göra så mycket ännu. Jag tänkte blogga färdigt nu och sedan se Felicia Aveklews nya youtubevideo och därefter se på serie (The O.C). Hörni, snart är det vappen, jee! Det betyder helg, heh. Jag ska väl ta bussen till Petalax på fredag och på lördag tänkte jag bege mig ut med vännerna. Har ni några planer inför vappen? :)
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?