Bomber Love

2016



Spring bombers

Pilot green jacket, €35 / Flight jacket, €43 / WearAll green jacket, €27 / Pilot green jacket, €30 / WearAll faux leather jacket, €27 / WearAll faux leather jacket, €27
 
Åh, jag är så kär. Bomber jackorna är så himla snygga, jag skulle kunna ha en i alla världens färger. Nåja, nu är min första hemservice praktikvecka avklarad! Jag har jobbat in hela 7 extra timmar, vilket resulterar i en ledig dag. Jag gillar hemservice kan jag säga, mycket. Igår hämtade Alexander mig från Vörå och sedan åkte vi till hans morbror på mat, efter det så tog vi en bastukväll. Idag har vi sett en film som heter "The 5th wave" och jag gillade faktiskt den, den var i stil med filmer som jag brukar gilla. Hoppas ni får en trevlig helg, jag och Zander ska snart göra tortilla och sedan bara ta det lungt ikväll. :)



Joss

Varifrån är dina solglasögon som du har på dig på din instagrambild? Dem e såå snygga!

Svar: Från Ginatricot, thank juu! ^^
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?