Du vackra balayage!

2016



 
 
Inatt har jag sovit i Petalax och sedan åkte jag till Artistica på förmiddagen för att färga håret och klippa mig. Alltså vet ni, jag har aldrig blivit så nöjd i hela mitt liv, jag tyckte att mitt hår blev perfekt, det blev precis såsom jag hade önskat! Får jag säga så? Eller skryter jag när jag förklarar hur nöjd jag är med mitt nya hår? Är det nu folk börjar fnysa och tänker "inte blev håret så fint som du tror"? För vet ni, i dagen samhälle så skulle jag inte bli det minsta förvånad ifall någon tänker så just nu. Man får ju fan inte säga att någonting som man SJÄLV har är fint, för då "skryter" man. Jag har blivit så trött på "vänner" som inte kan vara glad för varandras skull när man är nöjd med något, istället blir de avundsjuka och tittar konstigt på en. Tro mig, jag har varit med om det så jag vet. Dock ska man inte umgås med såna vänner och det vet jag. 
 
Äh strunt samma, jag är jätte glad över att äntligen fått mitt drömhår. Credits to my sister Jessika for that, tack! Jag har alltid velat ha mitt hår såhär men trodde inte det var möjligt haha, but it was. Sedan åt jag lunch med Carina och Kjell och därefter åkte jag till Adam & Eva loppiset medan de handlade mat. Hittade inget där förutom mina två högstadiekompisar som jag inte sett på länge, hah! Nu ligger jag i sängen och inväntar min pojkvän från militären, jag åt nyss en croissant, kött och en kiwi, men kiwin har förstört min tunga för att den var så sur. :( 



Danielas Dagbok

http://ddanielas.blogg.se

men vad härligt att du är nöjd!! man ska absolut få känna så :)

Svar: Ja det håller jag med om! :)
Natalie Sundsten


Anonym

Det blev så fint!!! 😍

Svar: Ååh tack! :)
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?