Rock bottom

2016



 
Heij på er! Helgen har varit mysig, solen har ju skinit i hela två dagar irad!! Jag och Zander gjorde en kiwi-banan-vaniljglass-saft smoothie och sen solade jag i bara topp ute. Det har varit jätte varmt, jag har blivit jätte taggad på livet nu haha. Sen så åt vi riktigt lyxigt i lördas när vi fick gäster. Nu börjar sista skolveckan som varar i 4 dagar, därefter väntar hemservice praktiken och jag får äntligen bo hemma. Internatslivet har sina för-och nackdelar, men kommer sakna min rumskompis o. bästavän Emma något otroligt.♥  Nåja, ett matteprov, engelskaprov och samhällsläraprov inväntar iallafall. Igår klickade jag också hem en klänning till bröllopet i sommar och en tröja, klänningen är inte likt vad jag brukar ha på mig men vad är nu inte roligare än att våga stiga ur sin comfort zone. :)



Ida

Skicka bild på klänningen när den kommer! :D Jag har inte hittat nån än... :O

Svar: Jag fick den igår men vet du, jag fick inte ens på mig den :(. Jag försökte och försökte och tillslut fick jag på mig den men den tänkte nog fan spricka, jag fick nästan klaustrofobi anfall så den fick åka av direkt :(
Natalie Sundsten


Ida

Åh vad synd :( skulle den inte funka i en större storlek då? Jag hittade en på Nelly men känns läskigt att beställa från nätet då man inte kan prova den... :(

Svar: Jag vet inte, den var på rea och nu finns den inte längre :(. Men den råkade vara exakt min hudfärg så jag såg bara naken ut haha. Men ska leta vidare. :) Jo det är ju nackdelen...men man borde ju få beställa hem typ 5 klänningar och skicka tillbaka 4 GRATIS..?
Natalie Sundsten


Ida

Haha ja jag kanske klickar hem klänningen i två storlekar så passar väl förhoppningsvis en. För den är såå fin! :D

Svar: Ahaa ååh vad bra att du hittat en klänning! :D
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?