Tack gud

2016



 
 
Idag kom mamma till Vasa med några papper till mig som jag skrev under, annars har det varit en vanlig skoldag. Har börjat hitta några nya bloggar nu också och det är ju jätte kul. Mamma hade annars köpt ett par riktigt snygga blåa gardiner till mig, så äntligen får jag fortsätta inreda rummet. Jag har hållit på med inredningen i rummet nu i 4 år så jag får börja skärpa mig och ta tag i sakerna haha. Idag fick jag jag en liten gnutta panik när jag inte kunde andas ordentligt, jag kommer göra ett blogginlägg om detta inom kort så får ni veta mera. Som vanligt så längtar jag till sommaren och jag vet inte hur jag ska stå ut med att mina vänner springer på bar medan jag får vänta till september, men TACK GUD för att jag hinner fylla 18 före Vasa by night. Jag längtar också till tatueringar, bilkortet och södern RESOR! <3








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?