The bomber is here!

2016



 
 
 
 
 
I'M IN LOVE! Jag berättade tidigare att jag äntligen har hittat en bomber jacka som jag vill ha! Jag har ju velat ha en bomber jacka i typ 2 år men jag har inte vågat köpa en eftersom ingen annan gjort det huhu. Jag var väldigt kräsen när jag skulle välja bomber jacka, vet ni när man har en bild på hur en klänning, tröja eller jacka ska se ut och man bara måste ha den? Så var det för mig nu. Jag hittade bomber jackan som simmade runt i mitt huvud och den fann jag hos Chiquelle. Jackan passade perfekt och jag älskade tyget, storleken och färgen! MEN...men men men jag blev väldigt besviken på chiquelle för en grej. När jag skulle beställa jackan så såg jag ju att dragkedjan var i silver, jag är 100 %. För jag ville ju ha en jacka med silver dragkedja, inte guld. Vet ni, jag är en sån person som har blivit uppväxt med att köpa de billigaste grejerna men när jag såg att denna jacka som gick i silver så struntade jag fullständigt i priset. Jackan kostade 799 kr och med frakt och allt så blev den att kosta lite över 90€. Men nu när jackan inte är i silver så blev jag jätte besviken, men jackan passade så bra och var dundersnygg så jag behåller den ändå. Dessutom så sa mamma att den gulda dragkedjan matchade mitt hår hihi.








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?