Dagens outfit

2016



 
 
 
 
 
 
 
 
 
Väst: H&M / Tröja: Cubus / Byxor: Freddy jeans / Skor: Adidas Stan Smith / Väska: H&M
 
Gookväll, det blir ett inlägg såhär på kvällskvisten. Idag passade jag på och lillsyrran fotade min dagens skoloutfit, så det är riktigt färskt haha. Vädret blev ju plötsligt super fint och varmt, nästan 22 grader ute. Skoldagen har annars känts lång när vi började så tidigt och samma tider gäller för imorgon, men då kommer jag övningsköra en timme på lektionstid så det blir som en paus. Efter skolan ska jag och färga håret till Artistica, tur man har en syster som jobbar där nuförtiden. Jag kommer flytta upp mina balayage slingor och färga roten, så det blir nog inte så stor skillnad. Nu ska jag ta och öva på bilteoriprovet och sedan börja ta natten, godnatt!♥
 
 
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?