Hatet kring killen

2016



 
 
Vet ni vem som har växt i mina ögon? Justin Bieber. Fast vad vet jag om hur han beter sig och vad han gör, jag följer ju inte honom på medier eller läser om honom på nyheterna så vem är jag att säga att han har "växt i mina ögon". Det jag menar är att jag tycker allt Justin hat har lagt sig, nu har jag inte hört på länge någon utbrista "Justin bieber är bög" eller "Usch för tjejen Justin", men varför har egentligen folk sagt så? Alltså påriktigt. Alla som har hatat på Justin, är det uppmärksamhet ni söker eller är ni bara avundsjuka?. 
 
Allt hat på honom har varit som en flodvåg, man har antingen hållt fast sig i en kvist eller strömmat med floden. Den här killen är ju världsberömd, det hör ju till att kändisar får både beröm och hat och det är just för att folk är avundsjuka och har olika åsikter helt enkelt. Nu har ju hatet lagt sig och då har mina ögon öpnnats för honom, men förut så blev man ju nästan retad ifall man lyssnade på honom, och så har jag hört rykten om att han inte har fått spelas i radio för att så många inte vill lyssna på honom..det är ju rent av fjantigt haha. Så dålig är han ju inte. Men nåja, skönt att det inte är så längre, så nu tänker jag lyssna på honom, byebye.



Matilda Berlin

http://matildaberlin.blogg.se/

När jag höll i barndans så dansade vi till just Boyfriend. Men så fort låten startade så var det en utav de 8-åriga killarna som på riktigt ställde sig i ett hörn och grät för att han HATADE Justin Bieber och totalvägrade att dansa till honom. Hur kan det på riktigt vara så??

Svar: Oj guud är det sant. Så himla knäppt hur allt har kunnat bli såhär.
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?