Jag har köpt bil!

2016



 
Det har regnat och åskat hela förra veckan men på fredag var det super varmt ute och soligt så jag åkte till Powerpark med Emma, vi åkte i karusellerna från klockan 11-19, så när jag skulle somna på kvällen så åkte jag fortfarande i karusellerna haha! Sen så åkte jag med  Emma till Vasa och därefter hämtade Alexander mig och vi drog iväg till Petalax, där hade vi 7-års kalas. Jag får inte glömma att berätta att nu står äntligen min helt egna bil för helt egna pengar på gården! Jag har redan hunnit dammsuga den och torkat ur den, även om den var ren från förut så ville jag ändå göra något med den haha. Känns lite overkligt att ha köpt något så dyrt som en bil men oj vad jag älskar den! Favoritmärket Audi och favoritfärgen mörkblå! När jag ser bilen på gården så känns det som att den har stått där i hela mitt liv, så den hör verkligen hemma hos mig! ♥
 



Matilda Berlin

http://matildaberlin.blogg.se/

Wow! GRATTIS till bilen! Sån underbar känsla att känna att det här det är faktiskt min bil =)

Svar: Tack så mycket! Ja verkligen! :))
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?