Missa inte oss imorgon!

2016



 
Ni har väl inte missat att presidenten var i Vasa idag? Haha det gjorde jag, jag trodde det var imorgon, jag som var i Vasa idag ju. Nåja, nu har jag äntligen kommit mig hem från Petalax (där min pojkvän bor), det är ju ändå 70 km mellan oss så det är inte så lätt att komma hursomhelst. Mitt ärende i Vasa idag har varit lite klädprovning inför......nu kommer det......MODESHOWEN imorgon!! Jag fick ett samtal och poff skulle jag få bli en liten mannekäng och bära kläder från Karisma. Jag + 15 andra går på röda mattan imorgon kväll mellan klockan 18 och 21 utanför Karisma i Vasa, missa inte! Jag hade ändå tänkt att fara till Konstens natt i Vasa imorgon kväll men hade inte riktigt något att göra där när man inte är 18 och kan utforska barlivet, skulle heller inte orka köa när det säkert kommer vara fullt med folk. Men SOM TUR så dök detta upp nu så får jag var en del av Konstens natt istället. Ska se om jag får tag i bilder att visa er sedan i helg!
 
Nu har jag fixat fram lite saker till flyttningen som sker om 3 VECKOR helt sjukt. Jag är så glad över att jag ska få bo med min älskling, vi kommer så bra överens så det kommer bli super! Hörni jag måste tipsa er om denna underbara hand- och nagelkrämen från Dermoshop. Den doftar godis och oh vad jag är beroende av doften, krämen sjunker också in i händerna på nolltid utan att bli kladdigt! Rekommenderas!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?