Testat Pollys nya påse

2016



 
 
 
Nu kom jag just ifrån tv-stolen efter att ha sett Zara Larsson på Skansen. Jag måste bara berätta hur skönt det är att bo hemma när man går i skolan, tur att jag skippade internatet. Jag får ju sitta på med min klasskompis från och till Vörå så det är superskönt. Men att få komma hem till nylagad mat och Ben&Jerry glass i frysen är påriktigt goals! 
 
Ni funderar säkert vad som görs på bilderna. Bilderna är från ihelg när jag åkte till Närpes med Alexander och provade sängar och bäddmadrasser och provade även den nya pollypåsen. Jag skulle ge Polly puffarna 3 av 5, de var lite för mycket salt för min smak men annars helt smaskens, hihi. På den första bilden så slipar Alexander en köksstol som ska målas vit och sättas i vår lägenhet. Vi håller på med ett litet projekt att måla 4 stolar, ett bord och en kista vit. Det är nog det som vi kommer hålla på med nu den kommande helgen också eftersom det ska målas tre omgånger. Ha det så bra nu hörni, jag ska försöka slänga in några outfitsbilder också bara det blir bättre väder haha.



Matilda Berlin

http://matildaberlin.blogg.se/

Åhh, har varit så nyfiken på att testa polly puffarna men varit rädd för saltsmaken... Då kanske det inte är någon idé :/

Svar: Hmm de var faktiskt riktigt salta :/
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?