19 gånger på 12 timmar

2016



 
 
 
 
Just nu lever jag i min säng.
Hej på er! Tänkte passa på att visa er ett par mysiga strumpor jag köpt från Cubus. De kostade 15€ och är riktigt sköna. Dock skulle jag ha velat att de skulle varit längre. Nu måste jag nog berätta en sak som är riktigt obehagligt, äckligt och konstigt. Det är så att jag var till baren i lördags och drack som jag brukar göra, måttligt. Men mittiallt blir jag ju såklart helt borta och jag minns inget av halva kvällen. Det är så obehagligt att jag fått höra nu i efterhand saker som jag inte har något som helst minne av. Nåja, jag hade ju Alexander som hjälpte mig som tur. Men det är inte det värsta att jag kanske eller kanske inte blivit drogad, för vem fan vet? Det äckliga är att jag spydde 19 gånger på 12 timmar i söndas. Nåja, kanske det var en riktigt hård baksmälla, men då är frågan varför jag ännu spyr idag. Jag har spytt kanske bara 3 gånger idag, som TUR. Men alltså vad händer, det är så svårt att veta ifall man blivit drogad eller inte men vi kommer inte till någon slutsats för jag verkar inte ha magsjuka, någon feber har jag inte, utan jag bara kräks och har hjärtklappningar som bara den. Det är ju inte så lätt att vara borta från praktiken heller men jag vet ju inte vad detta är för något, så sjukintyg är fixat för idag och imorgon. Men vad tror ni? Just nu har jag sovit en stund och fått i mig Gefilus och blåbärssoppa som verkar ha gjort susen för illamåendet börjar gå bort. Har ni några tips på vad det kan vara?



Ida

http://esiah.blogg.se

Haha ojnej va jobbigt. Men hödu jag tror de e absinten ni drack. Daniel spyr ju ALDRIG men spydde 3 gånger förra häljen efter att alexander hade bjudit honom på absint. Det verkar facka upp nervsystemet helt. Det är nu vad jag tror men vem vet..

Svar: Men jag drack inte ens en halv shot av absint, har druckit det förut utan att det blivit såhär galet men ja vem vet, kanske det bara är magsjuka eller krapula of the year. :D
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?