2 Serier jag tittar på nu i December

2016



 
 
Orphan Black är en spännande serie där det alltid händer något, det blir aldrig tråkigt. Den går ut på att en flicka vid namn Sarah råkar se en tjej, som ser ut som henne, hoppa framför ett tåg. Hon stjäl sedan hennes identitet och börjar leva hennes liv eftersom hon är så nyfiken. På resan hamnar hon i mycket trubbel, får reda på galna hemligheter och inser att hon har satt sig själv och sina nära i stor fara. 4/5 får den i betyg, riktigt bra!
 
 
 Alla bilder är från google.
 
Blindspot är en serie som jag tittar tillsammans med Alexander. Den är också spännande i varje avsnitt och det händer alltid något. Den handlar om en flicka som hittas mitt på gatan av FBI ,täckt i otäcka och mystiska tatueringar. FBI börjar reda ut tatueringarna och de leder till att de hinner stoppa terrorister och mördare från deras planer. Flickan så har en drog i hela sitt system så hon minns ingenting, inte ens vem hon är. Men under tiden så börjar hon minnas mera och mera och hon visar sig vara allt annat än en vanlig kvinna. Serien får också 4/5 i betyg.
 
Nu är det bara 2-3 dagar kvar av praktiken. Åh vad jag kommer sakna alla barnen, vill inte sluta! Det är nog första gången som jag känt lycka av att det äntligen är måndag, för då får jag ju åka till dagiset.:) Har köpt en riktigt söt mjukisvovve till dagise som minne av mig!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?