Årsresumé 2016

2016



I januari så hade vi firat nyår i Piteå och där rakade Alexander av sig håret för när vi kom hem hade han några lediga dagar innan det var dags att bege sig in i militären. 
 
I februari och mars så hade Jenna haft körkort en månad så vi åkte på roadtrip till Tuuri på shopping. Började sakna Alexander mycket när han bara fick komma hem vissa helger. Studentproven började och jag skrev hälsokunskap.
 
I April så började jag ta tag i bloggen lite mer och fotade några outfitbilder, köpte även mig en Ipad mini 4.
 
 
I Maj och Juni så fyllde min pojkvän Zander 20 år, min kusin Sofia gifte sig i Stockholm så vi åkte dit på bröllop och min syster tog studenten och examen inom frisör. 
I Juli så påbörjade jag körlektioner och var på flera sommarfester, ink. Vörå dagarna. Samir och Viktor kom även till Vörå och uppträdde.
 
I Augusti köpte jag fin första egna bil, en blå Audi har jag alltid haft som drömbil så att det blev min första bil så gjorde mig riktigt lycklig.Det blev en Audi A3 som passar mig perfekt när den är så liten! Var även till Powerpark med Emma och fick äran att vara klädmodell för Karisma i Vasa tillsammans med ett gäng tjejer.
I september hände det mycket. Jag skrev 5 studentskrivningar, fick bilkort, flyttade hemifrån till en lägenhet i Vöråstan, fyllde 18 år och fick börja uppleva allt från baren till ansvar, bokade min första södernresa osv osv.
 I oktober var det äntligen dags när det blev höstlov att flyga iväg till Puerto Rico med Zander. Vi hade 30 grader i nästan 8 dagar och upplevde Aqualand, PalmitosPark och jag fick äntligen gjort ett tandsmycke. Firade sedan halloween med vännerna.
 I November så fick vi våra skolfoton, shoppade loss på Black Friday och den efterlängtade bloggalan ägde rum i Vasa stadshus. Vi påbörjade även vår dagispraktik.
 I December, vilket är nu. Så har jag bara varit på min praktik, firat jul och sett på flera serier. 
 
STORT TACK till er som följt mig genom året 2016, jag hoppas ni följer mig in i 2017 också. Innan jag trampar in i ett nytt år så vill jag bara berätta att som nyårslöfte så kommer jag ta bloggen till nya höjder och jag ska se till att inreda klart lägenheten såsom jag vill ha den. Efter att jag flyttade i lägenheten så känns det verkligen som mitt liv har börjat påriktigt och det känns så jävla bra, så ha nu ett GOTT NYTT ÅR och njut av det som är kvar av 2016! PUSS och KRAM ♥♥♥








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?