Finlands självständiga Victoria nu 11 år

2016



 
Marabou pepparkaks hus! :)
 
 
Hej på er! Först måste jag bara berätta att jag ätit 4 stycken stora Ben&Jerry's glassburkar på 4 dagar! De kostar 3,99€ styck vid Minimani istället för 6-7€. Så passa på att köpa ifall du är lika förälskad i glassburkarna som jag är! Minimani har dessutom SUPERbra utbud av julIdekorationer och julpynt, kommer definitivt köpa en julgran därifrån! Idag har jag och Alexander kört till Vörå för att fira att min lillasyster Victoria fyller 11 år, dessutom på Finlands självständighetsdag! Vi är ju lediga från skolan och praktiken så det kändes riktigt skönt. Vi firade med marängtårta och presenter. Jag och Alexander köpte ett EOS läppbalsam och en lång tomteluva till henne. Nu har vi äntligen kommit hem och vi ska njuta av kvällen med ett serieavsnitt och rester av marängtårtan, ha det gött! ♥








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?