Jag vill så gärna

2016



 
 
 
Bilder från 2014
 
Har sett att det inte bara är jag som är sugen på detta, även många andra finlandssvenskabloggare. Efter att ha sett på Skam och Nooras vackra hår så började jag faktiskt överväga. Det skulle vara såå skönt att klippa av håret och få ny frisyr tillsammans med friska och starka hårtoppar. Men då är det ju de att jag har kämpat så länge nu med att få långt hår. Jag har, som många andra, varit väldigt beroende av min plattång och jag har äntligen lyckats lägga bort den några dagar i veckan så det känns så dumt att ha kämpat så hårt med att få långt hår med håroljor och hårinpackningar för att sedan klippa av det. Så jag vet faktiskt inte vad jag ska göra, jag fick höra från många att jag passade både bra och bättre i korthår. Det är ju lite så att jag vill ha kort hår i vardagen men långt hår på fester, nåja man vet aldrig när syrran är frisör, kanske det får bli ett new year new me ;).
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?