Laddar upp inför julen

2016



 
 
 
Jag har varit till Minimani nu flera dagar i sträck, senast för några timmar sedan. Jag tycker såå mycket om deras julpynt och jag spenderade 80€ på det, heh. Där var även en julgran med som jag kommer lägga upp inom kort och visa er sedan. Idag har jag och Alexander mysit framför en tvserie hela dagen! Jätte skönt att bara få lata sig ibland. Nu på kvällen så skjutsade jag honom och hans kompis till Malax på en julfest och kommer hämta dem inatt också...om det nu inte blir på morgonen haha. Jag har faktiskt också sett en barbiefilm ikväll, har umgåtts så mycket med 5 åringar så jag börjar bli en själv :D. Att jobba på dagis är något som jag börjat brinna ordentligt för, det känns så bra att äntligen ha hittat sin plats var man vill vara. ♥
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?